4 yıl sevgili kalıp 3 ayda boşananlara daha çok şaşırmamız gerekmiyor mu? ya da hiç tanımadığı biriyle görücü usulü evlenelip 30 yıl evli kalanlar daha ilginç bence. 3 ayda evlenmek bunların yanında gayet normal kalıyor çünkü.
Sık geçen başlıklar
3 ayda evlilik kararı almak 16
ekşi'de görvalla bence evlilik kumar.benim 3 ayda evlenip 15 yıldır evli ve çok mutlu arkadaşım da var. sevgilisiyle 3 yıl aynı evde yasayıp evlenip 1 yıl sonra boşanan arkadaşım da var.
sonuçta evlilik kumarsa ha 3 ay ha 3 yıl ha 30 yıl fark etmez.kaybeden her zaman kaybeder.kumarı oynamalı mıyız asıl soru o
sonuçta evlilik kumarsa ha 3 ay ha 3 yıl ha 30 yıl fark etmez.kaybeden her zaman kaybeder.kumarı oynamalı mıyız asıl soru o
çoğu insan buna ilk görüşte ve hatta saniyeler içinde karar veriyor. (6. his) sonra kararını doğrulayacak kadar tanıyorlar birbirlerini ve sonuç sürpriz olmuyor.
kimi insanlar da yıllarca çıkıyor, gel gitler yaşanıyor, kafa karışıklığı ile ilişki sürüyor ve nikâha gidemiyorlar. evlilik olsa sa boşanma kaçınılmaz oluyor.
ben evliliğin asla zor olduğunu düşünmüyorum, uyumlu iki insan bir araya gelmişse. yani iyi bir evlilik zor değil. sağlıklı iki insan bir araya gelsin, iki taraf ne istediğini bilsin, erkek kadın rolleri değişmiş olmasın, özellikle erkek kararlı olsun hiçbir sorun yaşanmaz. bu süre aksi durumlarda istediğin kadar uzasın, mutlu evliliği getirmez. demek ki ideal süre yok ideal çift var.
kimi insanlar da yıllarca çıkıyor, gel gitler yaşanıyor, kafa karışıklığı ile ilişki sürüyor ve nikâha gidemiyorlar. evlilik olsa sa boşanma kaçınılmaz oluyor.
ben evliliğin asla zor olduğunu düşünmüyorum, uyumlu iki insan bir araya gelmişse. yani iyi bir evlilik zor değil. sağlıklı iki insan bir araya gelsin, iki taraf ne istediğini bilsin, erkek kadın rolleri değişmiş olmasın, özellikle erkek kararlı olsun hiçbir sorun yaşanmaz. bu süre aksi durumlarda istediğin kadar uzasın, mutlu evliliği getirmez. demek ki ideal süre yok ideal çift var.
evlenmeden önce aynı evde yaşayın abi yea geyiği yapanları çok merak ediyorum ya :) düşündüm şimdi yozgat'tan bir genç bu sayfayı okudu, döndü anasına babasına baktı, sonra sevdiceğini düşündü, aynı evde yaşamak falan? oğlum siz nerede yaşıyorsunuz amk, dünya kadıköyden ibaret falan mı sanıyorsunuz? armut armut öğütler vermeden önce keşke bir topluma, kişilere, tv'lere falan baksanız ya.
özet: kötü karardır, 3 ayda birini tanımak çok mümkün değildir.
özet: kötü karardır, 3 ayda birini tanımak çok mümkün değildir.
bu kararı üç ayda da alsanız, beş ayda da ve hatta beş yılda da, evlilik gibi uzun soluklu, ailelerin dahil olduğu, ana babalık meselelerinin içine girdiği, toplumsal rolleri içeren bir nanenin nasıl seyredeceğini tam olarak bilemeyeceksiniz. kervan bazen de yolda düzülür gençler.
size üç ayda evlilik düşündürecek kadar sevdiğiniz birini bulduysanız şanslısınız ama, o kadarını söyleyebilirim. kıymetini bilin sevginizin köftehorlar.
size üç ayda evlilik düşündürecek kadar sevdiğiniz birini bulduysanız şanslısınız ama, o kadarını söyleyebilirim. kıymetini bilin sevginizin köftehorlar.
3 ayda evlilik kararı almak ile 3 yılda evlilik kararı almak arasında hiç bir fark yoktur. açık konuşmak gerekirse çok kısa sürede alınan evlilik kararları bence daha iyidir. çünkü bir insanla bir evde yaşamadıktan sonra o kişinin evlilik hakkında uygun olup olmadığını zaten bilemeyiz. o nedenle karşıdaki insan genel hatları itibariyle sizin kişiliğinize uygunsa evlenin gitsin. çünkü iş uzadıkça insan evlilikten uzaklaşıyor ve basit ayrıntılarda boğuluyor. ayrıca anlaşmazlıklar tüm evliliklerde olur. önemli olan hangi seviye saygı ölçüsünde çözdüğünüz. kimse biz kavga etmiyoruz demesin. kavga etmeyen evliliklerde kişiler kendisinden fazlasıyla ödün veriyor ve mutsuz demektir. bence genel konuları konuşun ve çok ayrıntıya girmeden evlenin. kervan yolda düzülür.
kişi öncesinde muhakkak birkaç yıllık ilişkiden çıkmıştır.
bir araştırma okudum, ilk 22 hafta içinde erkekler evlilik teklifi etmediğinde sonrasında teklif etme oranları %20 ye düşüyormuş.
artık 3 ay 6 ay uzak gelmiyor bana, önceden şey derdim 2-3 yıl tanıyım .şimdi şey diyorum tanıdın da noldu? yaşla ilgilidir belkide 1 yıldan uzun süre ilişki ciddileşmiyorsa ayrılırım diye düşünüyorum , çünkü hatunların biyolojik saatleri var sevgili erkek yazarlar ne ara düzenli sekse doyup gebe kalıp doğurup peşinde koşturup bebe büyüteceğiz?
artık 3 ay 6 ay uzak gelmiyor bana, önceden şey derdim 2-3 yıl tanıyım .şimdi şey diyorum tanıdın da noldu? yaşla ilgilidir belkide 1 yıldan uzun süre ilişki ciddileşmiyorsa ayrılırım diye düşünüyorum , çünkü hatunların biyolojik saatleri var sevgili erkek yazarlar ne ara düzenli sekse doyup gebe kalıp doğurup peşinde koşturup bebe büyüteceğiz?
kimle evleneceğini seçemeyen birisi için
3 ay tanımak veya
5 yıl tanımak arasında fark yok.
eğer kendini biliyorsa
karşıdaki kişi de kaliteliyse
aşk, sevgi, saygı varsa
evlilik için gerekli şartlar oluşmuş demektir.
3 ay tanımak veya
5 yıl tanımak arasında fark yok.
eğer kendini biliyorsa
karşıdaki kişi de kaliteliyse
aşk, sevgi, saygı varsa
evlilik için gerekli şartlar oluşmuş demektir.
büyüyünce yapılabiliyor.
nasıl büyüyünce?
bi insanı 10 sene içinde ve dahi 20-30-40 yılda bile tanıyamama ihtimalinin farkında olduğunda;
onun zamanla değişeceğinin ama senin onu değiştiremeyeceğinin farkında olduğunda;
çok temel, çok kök değerler bazında uyuştuğunuzda;
cinsel çekim, ten uyumu var olduğunda ve bunun ne kadar nadir denk geldiğini bildiğinde;
para, aileler ve mesafeler sorun teşkil etmediğinde.
nasıl büyüyünce?
bi insanı 10 sene içinde ve dahi 20-30-40 yılda bile tanıyamama ihtimalinin farkında olduğunda;
onun zamanla değişeceğinin ama senin onu değiştiremeyeceğinin farkında olduğunda;
çok temel, çok kök değerler bazında uyuştuğunuzda;
cinsel çekim, ten uyumu var olduğunda ve bunun ne kadar nadir denk geldiğini bildiğinde;
para, aileler ve mesafeler sorun teşkil etmediğinde.