Sık geçen başlıklar

29 mayıs 2021 manchester city chelsea maçı 3

ekşi'de gör
adam oil clublarinin (psg, city) basarisizligi beni mutlu ediyor demis.

chelsea'yi pamuk iscilerinin kulubu saniyor herhalde.
şampiyonlar ligi tarihinde 33 yıl aradan sonra, üst üste 3 sezon boyunca final karşılaşmasında yeni bir takım yer almış olacak.

en sonki üçlü:

1985-86 ucl sezonu: steaua bükreş (ilk finali, kupayı kazandı)
1986-87 ucl sezonu: porto (ilk finali, kupayı kazandı)
1987-88 ucl sezonu: psv (ilk finali, kupayı kazandı)

şu anki üçlü:

2018-19 ucl sezonu: tottenham (ilk finali, kaybetti)
2019-20 ucl sezonu: psg (ilk finali, kaybetti)
2020-21 ucl sezonu: manchester city (ilk finali, ...)

tanrılar maalesef kararı vermiş. şampiyon chelsea olacaktır.
city'nin tarihindeki ilk şampiyonlar ligi kupasını istanbul'da kazanmasını istediğim final. liverpool gibi istanbul'u özel gören bir kulüp daha olsun.

bu arada twitter'da gördüğüm bir liverpool taraftarının yorumu :

city ile chelsea final oynayacak, üstelik istanbul'da. bir sezon bundan daha kötü olabilir miydi?