Sık geçen başlıklar

28 aralık 2021 galatasaray denizlispor maçı 2

ekşi'de gör
az önceki pozisyonda alpaslan faul yaptı hakem faul verdi. sonra denizlili oyuncu topu alıp serbest vuruşu kullanmak istedi alpaslan topu sakladı ortalık karıştı.

sonuç; hakem alpaslanla denizlili oyuncuya sarı kart gösterdi.

takımdan bağımsız yazıyorum, denizlili oyuncunun hiç bir hareketi yok. tek amacı boşta duran topu alıp kullanmaya yönelik, alpaslan eline alınca da adamı itmeden yine topu almaya çalıştı tek hareketi bu. ama ikisi de sarı kart görüyor.

türk hakemliği budur arkadaşlar, hemen hemen 2 maçta bir böyle pozisyon olur; hakem iki oyuncuya da sarı kart gösterir. olayı başlatanı kayırmaktır resmen bu, dediğim gibi her takımın başına geliyor o yüzden taraftarlığa gerek yok.