(bkz: hazine ve tabi lan manyak mısın bakanlığı)
söyledim tekrar söylüyorum, 31 yaşındayım, ödeyemediğim dönem oldu, en son yapılandırdım ve 2 ayda bir 350 lira para ödüyorum. koca adamım, çoluğum çocuğum var ama zerre üzülmüyorum. çünkü o parayı verirken bana sordular ben de tamam dedim. toplum olarak kabul ettiğimiz dertlerden sıyrılmayı çok seviyoruz. az sorumluluk sahibi olun. millet ne vergiler kaçırıyor biz neden ödüyoruz diyen var. hayatımda duyduğum en kaypak savunma
edit: bu entry'den dolayı "hem cahilsin, hem de sesin çok çıkıyor" mesajını da aldım ya, ekşi sözlük tam olmuş.
29.11.2019 · 4. sıra
degirmenderedeki smokinli adam
28.11.2019 00:01 ~ 11:33