bakın z kuşağı tanıştırayım bu fenerbahçe.
burada hiçbir şey ne tam olur ne hiç olmaz. olacakmış gibi olur ama sonunda olmaz. biz ihtiyar gs’liler iyi biliriz. rahattık çünkü dünkü puan kaybından sonra “ulan bu fener yapar yine güzelliğini” dedik, yaptı. bizi hiç bugüne kadar üzmedi sağ olsun.
aklınız varsa tutmayın diyeceğim de z kuşağı gs’lilerin de taşak geçmesi için birileri lazım. biz kendi yaşıtımız fb’lilerle taşak geçmekten yorulduk. zaten onlar da artık bizle futbol konuşmuyorlar. biliyorlar artık neyin ne olduğunu. şimdi öğrenme sırası z kuşağında. nesilden nesile bir eğlencedir bu. hadi yatın uyuyun bakalım şimdi.
tanım: fenerimizin bizi üzmediği bir başka maç.
26.04.2023 · 6. sıra
elohir
25.04.2023 00:05