bi reddit basligina bakiyorum. bir eksi basligina bakiyorum. eksi harbiden bitmis. gram girme istegim kalmamis bunu anladim. ne bir bilgilendirici entry, ne bir olasiliklar hakkinda entry. bu kadar buyuk bi olay oluyor. tum internet alemi yikiliyor, bizim eksideki 65 yorumun hepsi ayni.
ıki tarafta olsun xd
gercekten biraz bilgi almak istiyenler.( kac kisi saldiriyor, isid nasil savunacak, ne tur silahlar var vs) buralara baksin amk.
https://www.reddit.com/…4kvlki/alraqqah_megathread/
26.05.2016 · 42. sıra