dalga geçiyorsunuz ama tarihi bir olaya tanıklık ediyor kanada ve amerika. son 40 yılda olmayan bir polar vortex inmeyi başardı. bildiğin buzul çağını yaşayacaklar. ota boka trol başlığın açıldığı sözlükte bu arkadaşın bu tarihi soğuk için başlık açmış olmasını niye bu kadar eleştirdiniz anlamadım.