Sık geçen başlıklar

2022-2023 beşiktaş futbol takımı formaları 2

ekşi'de gör
aslında banane lan beşiktaş'ın formalarından diyerek yazmayacaktım ama bu yavşak adidas bizim sponsorumuzken de böyle saçma sapan formalar yapıyordu.
1. forma bildiğin fanila üzerine beşiktaş arması koyulmuş.
2. formada şahsi fikrim, siyah daha ağır basmalıydı. çubukların renkleri değişebilirdi.
3. formaya yorum bile yapmıyorum.

galatasaray'dan sonra beşiktaş da çok çirkin formalar çıkartmış. bunlara yönetimden nasıl onay çıkıyor akıl alır gibi değil!

bu arada umarım fenerbahçemin formaları da çirkin olur. malum 45-55 € olan formalar bize 800-900 lira olduğu için o para verilip forma alınmaz. aklım kalacağına, çirkin olsun daha iyi.
belki de beşiktaş tarihinin en kötüsü.

yetkilileri göreve davet ediyorum, bunlara karar verenler sessizce görevden alınmalı seneye de benzer bir durum yaşanılıp kulübümüzün zarara uğratılmaması adına.