aslında banane lan beşiktaş'ın formalarından diyerek yazmayacaktım ama bu yavşak adidas bizim sponsorumuzken de böyle saçma sapan formalar yapıyordu.
1. forma bildiğin fanila üzerine beşiktaş arması koyulmuş.
2. formada şahsi fikrim, siyah daha ağır basmalıydı. çubukların renkleri değişebilirdi.
3. formaya yorum bile yapmıyorum.
galatasaray'dan sonra beşiktaş da çok çirkin formalar çıkartmış. bunlara yönetimden nasıl onay çıkıyor akıl alır gibi değil!
bu arada umarım fenerbahçemin formaları da çirkin olur. malum 45-55 € olan formalar bize 800-900 lira olduğu için o para verilip forma alınmaz. aklım kalacağına, çirkin olsun daha iyi.
01.07.2022 · 9. sıra
manincharge
30.06.2022 00:01