Sık geçen başlıklar

2020-2021 sezonu şampiyonu beşiktaş 2

ekşi'de gör
bir takım şampiyon oluyor ve tüm ülke mutluluğa boğuluyor. biz fenerbahçeliler mutluyuz çünkü galatasaray şampiyon olamadı. galatasaraylılar da mutlu çünkü fenerbahçe şampiyon olamadı. beşiktaş zaten şampiyon olduğu için mutlu. tüm türkiye mutlu yani. o zaman her sene beşiktaş şampiyon olsun. aradığımız sinerji birlik beraberlik bu değil miydi?
galatasaraylıyım ama bende bu sene beşiktaş’ın şampiyon olma ihtimalinin çok çok yüksek olduğunu düşünüyorum

fener 19 da kaldığı müddetçe sıkıntı yok :)