marketteki her şey yüzde 40-50 zamlanmışken, enflasyon 2 ay 24-25 civarında seyretmişken, yüzde 10.69 (4ü zaten anlaşmadan geliyor) zammı hak gören pek sevgili devlet büyüklerimize selam olsun. onlar yatadursun biz çalışır vergi öder toparlarız ülkeyi.
ha bu arada, umarım yatacak yer bulamazsınız.
04.01.2019 · 32. sıra
cayicek
03.01.2019 11:23