Sık geçen başlıklar

20 eylül 2023 dünyaya ufo saldırısı beklentisi 3

ekşi'de gör
hahaha olm 20 eylül'de ufo saldırısı beklemenin kendisi zaten "şey" de bunun türkiye saatiyle olmasını beklemenizin sebebi nedir tam olarak? avustralya'da, çin'de, rusya'nın doğusunda, güneydoğu asya'daki onlarca ülkede 20 eylül çoktan başladı zaten. kimisinde üç saat oldu, kimisinde yedi. uzaylılar saatleri bize göre mi ayarlamış mesela, "türkiye'de gece yarısı olduğunda dalalım" mı demişler?

bence şimdi uyuyun, 7'de kalkın. uzaylılar amerikan saatine göre saldırıyor hep. yalnız işiniz gücünüz yoksa bence 7'de uyanmayın, 9-10'a kadar yatın. erken olabilir. benim uzaylı tanıdığım "west coast baba yaaa" diye geziyor. doğu saatine göre saldırı yapacak uzaylı değildir. hiç sanmıyorum.
söylentiler dolaşıyor söz öbeğine patladım. söylenti nasıl yayılmış mesela acaba? bir uzaylı gelip bir insana, bak abi seni severim bilirsin ama böyle böyle bir şeyler olacak mı dedi mesela?

edit: ulan en beğenilen entry'm 2016 yılından ufolarla ilgili bir başlıktandı yine. bu da ikinciliğe yerleşirse uzaylılar beni teleport edecek.