hahaha olm 20 eylül'de ufo saldırısı beklemenin kendisi zaten "şey" de bunun türkiye saatiyle olmasını beklemenizin sebebi nedir tam olarak? avustralya'da, çin'de, rusya'nın doğusunda, güneydoğu asya'daki onlarca ülkede 20 eylül çoktan başladı zaten. kimisinde üç saat oldu, kimisinde yedi. uzaylılar saatleri bize göre mi ayarlamış mesela, "türkiye'de gece yarısı olduğunda dalalım" mı demişler?
bence şimdi uyuyun, 7'de kalkın. uzaylılar amerikan saatine göre saldırıyor hep. yalnız işiniz gücünüz yoksa bence 7'de uyanmayın, 9-10'a kadar yatın. erken olabilir. benim uzaylı tanıdığım "west coast baba yaaa" diye geziyor. doğu saatine göre saldırı yapacak uzaylı değildir. hiç sanmıyorum.
21.09.2023 · 23. sıra
der meister
20.09.2023 00:05