bu aralar arabayı değiştirmeyi düşünüyorum, sıfır almayı planlıyorum ama normalde öyle sıfır takıntım yok.
yani aynı aracın temiz, 1 yaşında falan 10-12 bin km'deki halini de alırım. çünkü normalde sıfıra göre ciddi fiyat avantajı olması lazım di mi? sonuçta biri almış 1 sene binmiş bi dünya yol yapmış di mi? yok amk. sıfırı 350 bin lira arabanın, yavşak 15 bindeki arabasını koymuş 340'a. açıklamaya da çok temiz yazmış. paşama bak ya. yüzsüz ibneye bak ya. tamam serbest piyasa şu bu da bunun adı adam sikmeye çalışmaktır. eskiden anahtar çevirsen araba %10 değer kaybederdi, bırak 1 sene kullanmayı. galericilere hiçbir şey olmaz, onlar yine yolunu bulur da piyasadaki bu küçük "yatırımcı" şark kurnazlarının götüne girmesi dileğiyle.
ülkeye isterse 10 yıl sıfır araba girmesin, benim arabaya da meteor düşsün yansın yok olsun, yine de bu pezevenklerden araba alacağıma paten alır kaya kaya giderim. en azından bunlar bana kaymamış olur. ya da at alırım amk. arkadaşlık da yapar.
09.02.2021 · 22. sıra
smokinli ornitorenk
08.02.2021 00:05 ~ 14:46