Sık geçen başlıklar

2. el oto pazarına büyük operasyon geliyor 2

ekşi'de gör
şimdi benim anlamadığım avrupa'da 2. el araçlar uygun fiyatlı diye buraya getireceğiz diyelim, ulan sıfır araçlar da uygun fiyatlı orada. zaten sorun ötv de ve döviz kurunda, ülkeye gelen aracı vergisiz yada daha düşük vergilerle satacaklarsa, sıfır araç için yapsınlar yine düşer ikinci el araç fiyatları.
sadece kendi yandaşlarına ithalat izni verecek ve böylece ikinci el otomobil piyasasındaki ranttan pay alacaklar anlaşılan...

oysa yapılması gereken bu milleti avrupa'nın kullanılmış arabalarına mahkum edip bir de üzerinden ithalatçılara rant dağıtmak değil sıfır otomobildeki ötv oranını düşürmek ve böylece manipülasyonu önlemektir.

bir işiniz de şu milletin faydasına olsun be!