Sık geçen başlıklar

1981-1986 arası doğan efsanevi nesil 2

ekşi'de gör
cumhuriyet tarihinde geneli iyi eğitim alan son nesil. eğitim hayatlarının en kritik yılları 90'lara denk geldi ve 90'lar eğitim anlamında zirveydi. akp ile birlikte o da bitti.
atari, taso, cino, bisiklet, heidi, kaset-kalem, süper baba, parliament sinema klübünün sunduğu sinema gecesi, çitos-çerezza-tombi, üç boyutlu gözlük falan gördük diye neden efsane olalım ki ? her nesil kendine efsane der ama dizleri kan içinde, kafasından terlik eksik olmayan, üstelik buraya dikkat; bademciksiz bir nesiliz biz dostum. öyle efsane falan da değiliz. efsane bir nesil varsa bana göre 1900 başında doğup en az 1930'lara kadar yaşamış nesildir. padişahlık, dünyanın belki de en büyük savaşı, atatürk, devrimler, yıkımlar, yeni devletler. biz hala eski çikolataları yiyip laklak yapalım öyle mi ? efsaneymiş, buna gülünür ancak.