Sık geçen başlıklar

19 mayıs atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramı 7

ekşi'de gör
iyi ki geçtin bu topraklardan ata'm.

seni sevmeyenin ciğerini sikeyim.
hiç kimse umutsuzluğa kapılmasın, kimse köşesine çekilmesin. bu ülke bitti denilen yerden yeniden başlayanların ülkesi. bu ülke anka kuşu gibi küllerinden doğanların ülkesi...

19 mayıs atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun...
15 yılı çocukluğa say, geri kalan 40 yılın büyük kısmında coşkuyla kutladım.
son yıllar, hüzünle.
bu yıl da öyle.
her türlü felâketin, ahlâksızlığın, beceriksizliğin, rezaletin arşa çıktığı zamanlarda hüzün doğal sonuç maalesef.

hüzne galip gelense, her yıl artarak devam eden umut.
tek önder mustafa kemal atatürk'e olan sevgi, saygı, minnet.

bayramımız kutlu olsun.
görsel

büyük olmak için hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın. ülke için gerçek amaç ne, onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. herkes senin aleyhinde bulunacaktır; herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır. fakat sen buna karşı direneceksin, önüne sonsuz engeller de yığacaklardır. kendini büyük değil küçük, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu engelleri aşacaksın.

bundan sonra da sana büyük derlerse, bunu söyleyenlere güleceksin...

mustafa kemal atatürk

bağımsızlık ateşimizin yakılışının 102. yıl dönümü kutlu olsun.

minnet ve şükranla...
her milli bayramda olduğu gibi; vatan hainlerini, arap hayranlarını, o.çocuklarını, fetocuları kudurtan şanlı gündür.

bu kansız sürüsü, onun bunun sürüsü, her milli bayramda kendilerini tatmin edecek, zavallı ifadeler ile avunurlar. kimisi vahdettin denen ingiliz uşağını anar, kimisi atatürk'ün adını ağzına dahi almaz, kimisi de bu şanlı günü karalamaya çalışır.

ama ne yaparlarsa yapsınlar, ne yaptılarsa da hiç bir şeye etki etmiyor. bu şanlı gün 101 yıldır coşku ile kutlanır, arap sever o.evlatları ise 101 yıldır kudurur. şaşmaz ve değişmez bir döngüdür bu.

büyük atatürk, ulu atatürk ruhun şad olsun. bu ülke senin eserin ve öyle de kalmaya devam edecek.

bu ülkede ezan, bayrak, milli kimliğimiz varsa, senin bugün attığın adım sayesindedir.
öncelikle kutlu olsun.

malum taraflar "atatürk'ü anma" kısmını unutturmaya çalışıp ecdad, 15 temmuz, millet falan dese de biz unutmayacağız.

atatürk'ü anın, atatürk ile yaşayın.