devletin korudugu mafyavari kisilerin polislere yaptigi saldiridir.
sen vergisini veren, sabikasi olmayan vatandasi bu alcaklara ezdirirsen, hakimlerin ve savcilarin bu alcaklari surekli serbest birakirsa polise de sikar, doktora da, yarin hakime ve savciya da..
edit: biliyoruz ki yaziyoruz (bkz: polise saldıranların 75 farklı sabıkası olması)
19.07.2020 · 7. sıra
warone
18.07.2020 15:48 ~ 19:31