ders zamani kafelere giden tayfa meger okulu ne kadar cok seviyormus dedirten protestolardir.
derslerde oflayip poflayan, telefondam basini kaldirmayan tipler sikintidan protesto ediyorlar.
ulan o kadar haksizlik oldu disari cikmadiniz da su korona zamani sirf aile evinde caniniz sikiliyor diye sokaga cikacaksiniz oyle mi?
siz okula gitseniz ne olur gitmeseniz ne olur? aptal cahiller!
13.09.2020 · 45. sıra
warone
12.09.2020 00:37