Sık geçen başlıklar

17.00'de işten çıkıp 17.30'da evinde olan insan 13

ekşi'de gör
görüyorum ve arttırıyorum...
17.00 de işten çıkıp 17.05 te evdeyim
hatta bazen 17.00 de çıkıp 16.56 da bile evde olabiliyorum... *
küçük şehirde yaşarsanız zamanda geriye bile gidebilirsiniz*
burada önemli olan 17 gibi erken bir saatte çıkmak mı yoksa yarım saatte evde olmak mı?
istanbulda, evinizin üst katını bile tutsanız, en az 45dk trafik çekersiniz
kesin merdivenlerde trafik lambası vardır amk
akşamın bi' saatine kadar çalışan insandır. yazık o saate kadar çalışılır mı?
14:00'da işten çıkıp 14:10'da evde olarak artırıyorum.
sabah 6:25 yola çıkış... 7:35 işe varış... akşam 17:50 çıkış 19:30 eve varış...
ağlamak istiyorum...
evi iş yerine göre tutan insandır. iş değiştirince ev de değiştiriyorum. bence istanbul’da başka türlü yaşanmaz.
bu insan istanbul'da yaşıyorsa benim için sayısal loto oynamasını rica edeceğim.

numaraları mesaj olarak da atabilir.

edit: özelden numara paylaşan herkese teşekkür ediyorum. hepsini oynayacağım çıkarsa bir kısmı numarayı yazan kişiyle paylaşacağım.
bu arada ne kadar şanslı insan varmış durumuma bir kez daha üzüldüm.
bu insan istanbul'da yaşıyorsa benim için sayısal loto oynamasını rica edeceğim.

numaraları mesaj olarak da atabilir.

edit: özelden numara paylaşan herkese teşekkür ediyorum. hepsini oynayacağım çıkarsa bir kısmı numarayı yazan kişiyle paylaşacağım.
bu arada ne kadar şanslı insan varmış durumuma bir kez daha üzüldüm.
yol yakınlığı ya da uzaklığı fark etmeksizin o kişi benim. işten çıkmak için can atar, bir an önce evime giderim. işten nefret ettiğimden değil. ailemin evdeki varlığının verdiği çok garip bir huzur var. sanki eve gidersem bütün dertlerim bitecek gibi.

o sebepten sağda solda takılmam, saatlerce mekanlarda oturmam. ev gibisi var mı ya ?