Sık geçen başlıklar

166 puanla boğaziçi üniversitesini kazanmak 2

ekşi'de gör
bu puanla onu oraya sokan güç, 3 yılda da mezun eder.
35 yaş üstü kadın kontenjanı nedir arkadaş..

birisi bu işin mantığını mantıklı bir şekilde anlatabilir mi ?