Sık geçen başlıklar

14 şubat'ı önemsemeyen kadın 3

ekşi'de gör
"önemsemiyorum diyen kadına inanmayın" temalı erkek entrylerini okuyup şaşırıyorum, size yalan söylenmiş olabilir.
çok açık ve net; özel bir gün olarak görmüyorum bu günü, yeniyıl kutlaması gibi, herkes için.
sevgili olmak, çift olmak bana göre genel bir durum değildir ve her çiftin kendine özel yıldönümü olduğundan dolayı, sevgililer günü gereksizdir.
toplu sünnet töreni hissi veriyor bana.
hatta konuyla ilgili gecen sene yazdığım bir blog yazısı mevcuttur, boş vakti olup okumak isteyen olursa link atabilirim.
önemsemiyor gibi görünüyordur falan denmiş ama bir parça olsun önemsemiyorum ve kuru sıkı da atmıyorum yani.

şu insanları genelleme huyunuzdan bir vazgeçmediniz. neyse canınız sağ olsun.
maaşa bir gün kalmış, ne yapsın 14 şubat'ı. yaşasın 15 şubat.