Sık geçen başlıklar

13 nisan 2017 bahçeli'nin hayır çağrısı yapması 2

ekşi'de gör
önemli açıklamadır.

kimseyi hayır demeye davet etmemiştir, peki neden önemlidir?

bunlar hep referandum sonrası alınacak pozisyonlara zemin hazırlama açıklamaları.

belli ki sandıktan hayır çıkacağını düşünüyor, referandum sonrasında mazeret gösterebileceği, "bakın ben iki gün önce ne demiştim?" diyebileceği, suçlayabileceği ve kendini sıyırabileceği (ya da en azından sıyırabileceğini düşündüğü) bir olayın temelini atıyor.

bana böyle düşündürüyor bu açıklama.

hayırlısı olsun.
zaten kendisini dinleyen yok, ne çağrısı yaparsa yapsın nafile bundan sonra. evirseniz de çevirseniz de o sandıktan hayır çıkacak.