şu başlığı pkk diye okuyan gerizekalıların sayısı her gün artıyor.
yahu siz nasıl bir aptalsınız? siz ne mezunusunuz? siz ne iş yapıyorsanız işimiz düşmesin size aptal oğlu aptallar. bi siktirin gidin artık şu başlıktan okuma özürlü cahiller.
ppk'yı pkk okuduğunuzu, sik kadar beyninizle komik olduğunu düşündüğünüz için mi yazıyorsunuz?
başlığın açıldığı ilk gün lavuğun biri yazmış, gülünmüş geçilmiş. siz niye aptal olduğunuzu tescillemekte hala ısrar ediyorsunuz?
soluduğunuz havayı, kıvrımsız beyninizi sikeyim sizin.
14.09.2018 · 1. sıra
foxtrot
13.09.2018 01:41