takip edenlere, okuyanlara notumdur.
"bunca asker 40 senedir ölüyor buna ne gerek var" diyerek sanki askerleri ve ailelerini düşünüyormuş gibi rol kesen pkk sempatizanlarına inanmayın. çünkü yazıyorlar görüyorum. geri çekilmek lazım diyenleri yemeyin. önce hakkari'ye çekilelim, aynı hava şartları orada olursa bingöl'e çekilelim, sonra kayseri'den çizgi çekelim... bunları sakın ola yemeyin. unutmayın ki türk askeri 40 senedir ülkeyi böldürmedi, pkk ise 40 senedir bir mahalle bile alamadı. başarısız olan onlar. onlar mücadeleden vazgeçeck. biz değil.
14.01.2024 · 12. sıra
ffemmefatalee
13.01.2024 00:07 ~ 00:08