beynini kullanmayı reddeden bir antrenör yüzünden yenildiğimiz maç.
adam ısrarla kenardaki soğuk oyuncuyu alıp, servis attırıyor ve hata yaptırıyor.
ve karar setinde yapıyor bunu.
üstelik 2 kez üst üste.
ya, birader sen neden ısrarla beynini kullanmayı reddediyorsun lan?
soğuk oyuncu atamıyor işte, görmüyor musun yoksa maçı sabote etmeye mi çalışıyorsun?
atamadıkça kenardan soğuk oyuncu alıp attırmayı deniyorsun ve olmuyor işte amına koyayım.
tam olarak nesini anlayamadın bunun?
guidetti de aynı boku yedi kadınların maçlarında.
parayla mı veriyorlar sizi?
14.09.2021 · 10. sıra
dead letter
13.09.2021 00:28 ~ 00:30