tv’de izleyenler görebildi mi bilmiyorum.
maçın 60. dakikasında bir serbest vuruş oldu adem l. topu aldı, kendi vuracağı şekilde iki eliyle tam yere yerleştirmişken quaresma arkasından gelip adem l. topu yere koyduğunda ayağının ucuyla topu tıklayıp adem l. nin kontrolünden aldı.
adem çok bozuntuya vermedi ama quaresma’nın takım arkadaşına yaptığı büyük karaktersizlikti.
maalesef ayinesi iştir kişinin vaziyeti mevcut, beşiktaş’ın oyun karakteri quaresma’nın takım arkadaşına yaptığı karaktersizlikle yarışır durumda.
çok kötü oynadığımız maçtı.
13.11.2018 · 43. sıra
bolivyali
12.11.2018 00:30