Sık geçen başlıklar

11 eylül saldırısını abd kendi yaptı diyen tip 2

ekşi'de gör
pear harbur' a japonların baskına geldiğini gördüğü halde 2. dünya savaşına dahil olmak için buna müssade eden bir ülke elbette böyle bir şey yapmaz .
amerikanın ırak'a girmek için bahane ettiği kimyasal silahların daha sonradan var olmadığının resmen kanıtlandığını görmüş tiptir. nükleer silah denemelerinde 250 bin vatandaşını bile isteye öldürdüğünü bilen tiptir. almanya dresden şehrinde masum sivilleri napalm bombasıyla sığınaklarda erittiğini bilen tiptir. yanisi amerikanın emelleri için neler yapabileceğini bilen tiptir.

bence siz kutsadığınız amerikayı iyi tanıyın.

kaynakça:
https://www.theguardian.com/…/2004/oct/07/usa.iraq1
https://bigthink.com/…ts?rebelltitem=3#rebelltitem3
https://www.nationalww2museum.org/…en-february-1945