Sık geçen başlıklar

11 aralık 2020 dolar kuru 1

ekşi'de gör
bıraktım iktidarcıları, bu sözlüğün muhalif kesimi de bir garip. arkadaş, dolar sadece 8 lira olunca mı götümüzde patlıyor? yani dolar 7.9'ken 7.8'ken hiçbir şey yazmayıp, çizmeyip kalkıp 8'deyken yılanoğlu, tutabilene aşk olsun yazmanın mantığı nedir? ulan zaten 1 ay önce 8.5 seviyelerine gelmişti, ne çabuk unutuyorsunuz? yani dolar'ın 7 lira olması bile yılanoğlu değil mi? :)

gerçekten garipsiniz...