10 yaş demek iki odalı, her yeri akıtan, kışları buz gibi olan eve dönmek demekse kalsın, hiç istemem. annesiz olacaksam, yine sarhoş babamı işe uyandıramadığım zamanlar olacaksa, eve sürekli icralar gelecekse, aylardır borcunu ödemediğimiz bakkala veresiye yazdırmaya gideceksem uzak dursun 10 yaş benden. 10 milyon dolara da gerek yok.
edit: annemin öldüğünü düşünenler olmuş, annem yaşıyor, sadece benim çocukluğum biraz kemalettin tuğcu romanı. şurada biraz bahsetmiştim: (bkz: #123748274)
07.06.2021 · 47. sıra
colde kutupayisi
06.06.2021 00:17 ~ 09:53