Sık geçen başlıklar

10 yaşına dönmek vs 10 milyon dolar 2

ekşi'de gör
10 yaş demek iki odalı, her yeri akıtan, kışları buz gibi olan eve dönmek demekse kalsın, hiç istemem. annesiz olacaksam, yine sarhoş babamı işe uyandıramadığım zamanlar olacaksa, eve sürekli icralar gelecekse, aylardır borcunu ödemediğimiz bakkala veresiye yazdırmaya gideceksem uzak dursun 10 yaş benden. 10 milyon dolara da gerek yok.

edit: annemin öldüğünü düşünenler olmuş, annem yaşıyor, sadece benim çocukluğum biraz kemalettin tuğcu romanı. şurada biraz bahsetmiştim: (bkz: #123748274)
benim bu hayatı yeniden yaşamaya hâlim yok. parayı alayım.