biraderler cafe-bar diye içkili mekan açacaksın, sonra "bana pavyon dediler" diye ağlayacaksın. hasktir ordan. pavyoncunun allahısın sen.
"pavyon" kötü namını konsomatrislerden değil senin gibi müşteri kazıklayan, tehdit eden kekolardan alıyor.
12.01.2019 · 17. sıra
nikkalmamisla
11.01.2019 01:35