zaten anormal olan sadece;
yasaklarda sokağa çıkan herkes, sanki kendisi sokakta değilmiş gibi, herkesin sokağa çıkmasına şaşırıyordu.
gücü gücü yetene bir ceza sistemi getirildi, konser vermek yasakken, kongre yapmak serbest oldu.
kendi yakınınızın cenazesini adam akıllı kaldıramazken, dini bir hoca efendinin cenazesinde binlerce kişi toplandı filan.
lüks otellerde içki, sauna, masaj, spa açıkken, tekel büfeleri kapatıldı.
yani pandemi sadece fakire var.
02.03.2021 · 13. sıra
zalna
01.03.2021 00:14