Sık geçen başlıklar

1 aydır kuaföre gidememek 2

ekşi'de gör
o değilde bu bakanlar, siyasetçiler falan gayet traşlı, yumurta gibi vallahi.
onların berberleri temsili cuma namazı gibi temsili olarak çalışıyor sanırım.
1 aydır işe gitmek zorunda olanlardan daha şanslı hissetmeniz gereken durumdur.