Sık geçen başlıklar

şenol güneş'in tekrar milli takımın başına geçmesi 2

ekşi'de gör
neden ?

köylü diye alay edin diye mi yine ? giyim kuşamıyla alay edin diye mi ? çakma filozof diyin diye mi dönecek ? efsane kadrolu brezilya'ya 1-0 yenildi diye topa tutun diye mi tekrar ? tekrar "bu hoca bize extra light" başlığı atın diye mi ? konuşmasıyla alay edin diye mi dönecek ? bir yürüyen egonun milyonlarca para kaldırıp rezil ettiği milli takımı beşte biri parayla toparlasın ve hakaretlere maruz kalsın diye mi dönecek ?

hiç sanmıyorum. mutluluğu bulduğu yerde hoca şuan.
kimin tiner çektiğini daha iyi gördüğümüz beklentidir.

fatih terim kredisini çoktan bitirdi. geçmişe mazi, geleceğe niyazi derler.

edit: troll bu herhalde ya, ciddi ciddi cevap vermeyin.