Sık geçen başlıklar

şekersiz çay içmenin zulüm olduğu gerçeği 4

ekşi'de gör
zulümdür ve bir gerçektir bu zulmün varlığı inkar edilmesin artık. bir gün size de adalet gerekir bunu da bir düşünün.
aksine şekerli içince öyle hissediyorum. yıllardır şekersiz tercih edenlerdenim. şeker tadını bozuyor bence.
hayatım boyunca pek çok kez çaydaki şekeri bırakmayı denedim. kahve gibi damakta karakteristik bir nota bırakmayan bu içecek şekersiz gerçekten haşlanmış sudan ibaret.

bir sabah kahvaltısında kardeşimden şeker kasesini istediğimde merakla sordu: “abla hani çayı şekersiz içiyordun sen?”
ona şunu dedim: “hayattan umudum olduğu zamanlarda çayı şekersiz içerim.”
kara mizahımla konuyu süsleyerek kilitledim.

özetle şu; siz nasıl seviyorsanız öyle içiniz.
çayı şekerle içen arkadaşlara şunu diyebilirim: hani o ilk şekersiz çayı içtiğinizde aldığınız iğrenç tat var ya. aynısını ben şimdi yanlışlıkla şeker atılan çayı içince alıyorum. yani tercih meselesi ama çok hararetli olduğum bir günde geçmiştim şekersiz çaya. çok da memnunum. önceye nazaran çok daha fazla keyif veriyor.