Sık geçen başlıklar

şampiyonlar ligi'ne gs yerine bjk'nin katılması 3

ekşi'de gör
bir beşiktaşlı temennisidir.

lütfen sakin olun. hepimize yetecek kadar taşak var. hepimiz taşak geçeceğiz. lütfen, rica ediyorum. arkadaşlar. tek tek taşak geçelim.

mavili, görüyorum bak! son beş dakikada üç kere taşak geçmişsin. hakka girmeyin.
şampiyon olabilirse neden olmasın dediğim önerme.

not:bjk
bir şekilde şampiyon olmayı başarmışmış,

bir şekilde şampiyon olmadı kardeş, "sike sike şampiyon oldu".