Sık geçen başlıklar

ılık modası yüzünden düzgün pantolon bulamamak 2

ekşi'de gör
adidas'ın eşofmanlarında da görülebilen durum. çıldırmak üzereyim üstü şalvar altı tayt tüm modellerin. nike filan komple tayt. düz kesim normal bi eşofman bulamadım da en sonunda lescon'dan almak zorunda kaldım. 3 tane alıp stok yaptım nolur nolmaz bi daha bulamam belki diye
-_-