adidas'ın eşofmanlarında da görülebilen durum. çıldırmak üzereyim üstü şalvar altı tayt tüm modellerin. nike filan komple tayt. düz kesim normal bi eşofman bulamadım da en sonunda lescon'dan almak zorunda kaldım. 3 tane alıp stok yaptım nolur nolmaz bi daha bulamam belki diye
-_-
15.07.2018 · 30. sıra
rebelwarrior
14.07.2018 00:15