sevgili üst kat komşum çiftin erkek olanı,
doktorasını yapan, okumuş adamsın. hatta lise öğretmenisin. neden sürekli karına bağırıp çağırıyorsun? bazen üstümüze düşeceksiniz zannediyorum gümbürtüden. eşin gördüğüm en naif, en sessiz insanlardan biri. bir de bize "eşim benim başıma gelen en güzel şey, hayattaki tek şansım" falan diyorsun ama hiç de öyle davranmıyorsun. lütfen ona karşı saygılı ol. ona bağırma, bir şeyleri sağa sola fırlatma, tepinme, küfür etme. onu sev.
bir de arabanı düzgün park et lütfen. kendin gibi yamuk yumuk koyuyorsun, sonra bizim arabalar dışarıda kalıyor.
bir de teşekkür ederim, okumakla adam olunmadığını bir kez daha gözler önüne serdin.
duma duma dum
01.12.2015 · 29. sıra
duma duma dum
30.11.2015 14:10