b2 almancayla doktorluk yaparsınız, çünkü hastanız immanuel kant olmayacak amk. almanlar b2'yi kabul ediyorsa yaparsınız. şu yukarıdaki tipi sallamayın.
sanki burada halk kendini çok iyi kendini ifade ediyor amk "pöçüğüm ağri, kıyır kıyır edii" falan diyorlar ne dedikleri belli değil.
17.03.2024 · 34. sıra
asfalttaki pati izi
16.03.2024 00:34 ~ 00:36