Sık geçen başlıklar

özgür özel'in pervin buldan'la operaya gitmesi 2

ekşi'de gör
hepiniz aslında ülkeyi birlik tutmak için hdpli siyasilerle diğer partililerin böyle yakınlaşmasının doğru olduğunu bal gibi biliyorsunuz. bölünme ortak paylaşacak hiç bir şeyin kalmadığında olur. tarihte bölünmelere bakın nasıl olduğunu öğrenin. bunun kültürel sosyolojik arka planını anlayın.

bir kısmınızın derdi türk halkına medya araçlarıyla bunun terör propagandası şeklinde yedirileceği. yani bizim halk anlamaz kandırılır derdinde iyi niyetlileriniz. kötü niyetlileriniz zaten chpli değil. ya troll ya eski mhpli yeni gidecek parti bulamayan açıkta kalmış seçmen.

chp kötü niyetlilerin isteklerine çizdiği sınırlara uyarak ve bu devamlı yanlışa batan propaganda araçlarıyla kandırılan halkı kandıranlara malzeme vermeyim diyerek siyaset yapamaz. böyle isteyenler için envai çeşit parti var bir boka yaramayan bu ülkede. bir ton milliyetçiliği suistimal ederek uyuşturucu ağı kuran mı dersin yargıda fetö gibi paralel yapılanan mı dersin mafyalarla iç içe olan mı dersin beşli çetelere ihale sağlayan mı dersin akp’nin altına yatan mı dersin ilk fırsatta akp’ye katılan vekilleri belediye başkanları olan mı dersin var oğlu var…

e gidip onlara oy atın kardeşim. tüm partiler milliyetçiliği sömürerek bu ülkeye zarar vermek zorunda mı? chp böyle davranmasa benim gibi sosyal demokratlar oy vermez zaten. ben böyle davranmasından memnunum. yeri geldiğinde pkk’nın terör örgütü olduğunun da altı çiziliyor. bu ülke böyle düzelir. ha size bunu anlatamayız ben artık umursamıyorum da. siz bu kafayla daha bu hayatta çok sömürülürsünüz. devam edin valla sallayan yok zaten sizi. burada troll gazlamasıyla 600 entry girmişsiniz. ben de özgür özel eline keleş alıp dağa çıktı sandım meğer hdpli siyasetçiyle operaya gitmiş. bu halk da bu birleştirici siyasete oy vermiyorsa kan nefret ötekileştirme kavga istiyorsa kendi bilir arkadaş. chp buna malzeme olmuyor güzel de yapıyor. halk oy vermiyorsa vermesin 100 yıl akp kalsın öyle başa böyle tarak. en azından bizim safımız uyuşturucu çeteleri sinan ateş’in katilleri mafyalar cemaatler değil bu ülkenin iyiliği sonuna kadar. kaybedeceksek de böyle doğru kalarak kaybedelim.

ha bu arada bu ülkede ülkeyi birlik tutacak kim varsa ya hapse atılmış ya öldürülmüştür en iyi ihtimalle de size burada yaptırdıkları gibi yola gelene kadar linçletilmiştir. esas ayrılıkçılara da konuştukça bu ülkeyi bölenlere de kimse dokunmaz bir eli yağda bir eli balda yaşarlar bol bol da konuşturulurlar. bir düşünün bakalım neden.

bu arada pervin buldan elbet bir demirtaş değil. bana güven de vermiyor aslında. o yüzden demirtaş hapiste kendisi dışarıda. yarın ne yapar kefil olamam ama bu ülkede neyin yanlış gittiğini çok net görüyorum ve chp bunu düzeltmek istiyor. halkın seviye buyken başaramaz ama olsun en azından safı doğru.
neden bunlar türk oylarını önemsemiyor? türkler oy kullanmıyor mu?