Sık geçen başlıklar

öpüşürken düşünülen şeyler 2

ekşi'de gör
yazılanları okuyunca anladım ki çoğu insan sadece öpüşmüş olmak için öpüşüyor.
ayakların yerden kesilmesi,
sanki yoga yapıyorken mum alevinde kaybolmak,
tüm vücudun paralize olması ve boşlukta kaybolması,
kısacası anı yakalamanın dibine dibine vurmak,

...

o kadar özel ve çekici bir an ki "seks" ile kıyaslayınca, seks anlamsız ve kaba geliyor.,
o kadar samimi ve yakın bir an ki asla ahlaksızlık olamaz gibi...