Sık geçen başlıklar

öldüğünüzde kimsenin yokluğunuzu hissetmemesi 1

ekşi'de gör
e herhalde hissetmez abi neden hissetsin ki ? yasarken de kimsenin cok umrunda degilsiniz, degiliz zaten. herkesin kendi hayati kendi problemleri, hayalleri var. kendinizi bu kadar onemsemeyin.