tanka yumruk atacak kadar iq'ya sahip olan adamların darbeyi engellediği söyleniyor ya, en çok da buna gülüyorum.
lan niyet harbiden darbe olsa, asker öyle bakar mı?
şafak sayan er ve erbaş mı salınır meydanlara?
biz gezi parkı'ndayken, polisin bize yapılan müdahalenin 10'da 1'i yapılsa hepsi de götüne vura vura kaçar.
onu bil de bir önce.
17.07.2016 · 32. sıra
kisaltma kablosu
06:17