yazılı olarak 1000 yıldır etkileşimde olunan ortadoğu halklarının hiçbirinde türkçe köklü adlar göremezken, burda bu kampanyayı destekleyenlere ırkçılık yaftası yapıştıranlar tarihin en aşağılık kompleksli ırkçıları olduğunun farkındalar mı acaba?
''ohorotto oropço hosop vorocokson'' diyen arap tapınıcılarını rahatsız eden uygulama.
arap köpeği olmak da farklı bir duygu galiba.
edit: eskiden dindarları ahlaklı bilirdik. şimdi ebemizi düzmeler, kafir ilan edilmeler, ırkçı şerefsiz olarak yaftalamalar, ahiretle tehdit edilmeler havada uçuşuyor. yavrum biraz rahat durun. şurada birkaç yıllık iktidar deneyiminiz oldu, ne halt olduğunuz ortaya çıktı. iyi ki de çıktı...
ilginçtir ki konu türk kültürüne gelince yıldız tozu hümanizmi yapılır, farklı uluslar söz konusu olduğunda kültürün korunması gereken bir varlık olduğu konusunda parçalanan edebiyat da yıldız tozlarına dahil mi diye merak ediyor insan ..