Sık geçen başlıklar

eksantirik milli 2

ekşi profili
su olsa buna oy verirdi bu olsa buna oy verirdi. bi bitmediniz gittiniz aq. sen kimsin ki onun bunun adina fikir beyaninda bulunma yetkisini kendinde goruyorsun? hele hele olmus bir kisinin arkasindan bunu deme cureti gosterebiliyorsun?

ben de diyorum onder aksakal bugun hayatta olsa hdpye oy verirdi.

not: malum sahis benim icin akp koalisyonuna katildigi gun olmustur. hos daha onceden de yasadigini bilmiyordum o ayri.