Sık geçen başlıklar

zumrud anka 4

ekşi profili
hamzade ==> acunmedya çalışanı olmasan n.a.h girerdin survivor’a

poyraz ==> somer şefin yeğeni olmasan acun seni bu kadar idare eder miydi ?

ayşe ==> sana yalaka demeliyiz, senin için sms atanları pişman ettin, hain rostock

dora ==> aleyna’ya klon diyorsun ama senin soyadın poyraz değil diye mi klon olmuyorsun ? bildiğin poyraz 2 gibi takılıyorsun

berkay ==> biraz kendini göster amk adaya öylece dikilip bön bön bakmak için mi gittin ?

not: hadi katıldın diyelim acunmedya çalışanı olmasan n.a.h bu güne kadar kalabilirdin hanzadecim.

edit: hanzade şeyma subaşı’nın da kuzeniymiş. san antalya eklemesi.

(bkz: vay anam vay neler dönmüş serhat ya)
galatasaray 0-1 beşiktaş
başakşehir 4-0 galatasaray
trabzonspor 2-0 galatasaray
galatasaray 0-1 fenerbahçe
galatasaray 0-0 fenerbahçe
trabzonspor 2-1 galatasaray
başakşehir 5-1 galatasaray
beşiktaş 3-0 galatasaray

derbi karnesine bakar mısınız ? alooooo. 18 gol yemişiz ama 2 gol atmışız. bir galatasaraylı olarak tudor u kötüleyen galatasaraylıları anlamıyorum. tudor olmasa o 2 golü atabilir miydik ?

tudor gitmezse kadıköy'de belki 6-0 yeniliriz ama arenada beşiktaş a en az bir tane direkten dönen topumuz olacak. hatta büyük ihtimal trabzon a gol atarız. başak a gol atamadan yeniliriz o normal.

ya amınıza koyayım. böyle derbi karnesi mi olur. takımı tudor yerine sıçtığım bok yönetse bu kadar kötü karne olmaz.
saçma sapan dizileri izleyeceğime survivor izlerim diyenlerdendim, acunu da iyi bir insan olarak görüyordum ama bu survivorda acun ve yalanlarını hepimiz gördük. acun ne yalanlar söyledi, ne pislikler yaptı;

==============> zafer olayı <===============

kadına şiddetin, aile içi şiddetin, hayvanlara yapılan eziyetlerin sürekli haber olduğu, engellenemediği bir toplum olduk. şiddetin her türlüsünü kınamalıyız, tepki göstermeliyizki şiddetten kurtulalım. şiddet uygulayan kişinin sonrasındaki toplumsal baskıdan korkması lazım.

survivorda zafer denen ayı eleneceği hafta semih'e palayla saldırdı. palayla kesebilirdi elinden aldılar. kaba kuvvete başvurdu, orospu çocuğu, ananı sikerim gibi küfürler etti. dışarda hesap sorarım diyerek tehdit etti. ve diskalifiye oldu

burda olması gereken zafer'in ekranlardan uzak olması, kınanmasıydı ama öyle olmadı, zafer her hafta panoromaya çıkarıldı, daha dün sokakta semih bana hiçbir şey diyemez, korkar olacakları bilir diye yine tehditvari konuştu. hakan denen program sunucusu zaferi seyircilere alkışlattı. şiddet kutsandı. bravo acun ilk tebriğim.

==============> sigara olayı <==============

damla malumunuz sigara içti bunu farkedende küçük bir çocuktu. herkes acunun yalanlamasını bekledi ama acun yalanlamadı açıklamaya çalıştı. sigara olayının saçmalığını başka bir entryde yazdım burada acunun yalanını yazmak istiyorum.

ilk açıklama, damla oyun alanında çalışanların çantasından sigara aldı, oyun alanında farketmedik kameraya yansıyınca gördük.

posta gazetesi haber yaptı, damla bir başkasının çantasından habersiz sigara alıyorsa bu almak değil çalmaktır damla ahlaki yönden hırsızdır diye çok doğru bir haber yaptı. acunun gözbebeği damla hırsızlıkla itham edildi

ikinci açıklama, acun gözbebeği damla için instagramdan açıklama yaptı. damla sigarayı çalmadı, çöpten 3,4 tane izmarit bulmuş onları adaya götürmüş dedi

a) o zaman damla sigarayı oyun alanında içmedi normal adada içti sen bize yalan söyledin acun

b) damla sigarayı çalışanların birinin çantasından almıştı, şimdi çöp diyorsun bu sözlerin birisi yalan acun sen bize yalan söyledin

c) damla 3,4 izmarit bulmuş diyerek sayıyı arttırıp dürüst gözükmek istiyorsun ama damlanın içtiği sigara izmarit falan değildi gayet tam sigaraydı sen yine yalan söyledin acun

nihal ve kardeşinin escort olduğu iddiaları ve çocuklara rol model olarak öne sürülmeleri
atakana yasak olmasına rağmen dışardan bilgi sızdırılması gibi başlıklarda devam etcem ama yoruldum.
rezaletler ;

1) damla sigara içiyor

2) damla sigara içerken bunu kameraman çekiyor

3) damla sigarayı nereden buluyor

4) eğer acunmedya sigara veriyorsa survivor un ne manası var

5) yasaksa damla çöpten bulduysa niye kimse elinden almıyor

6) rtük bu sigaraya ceza verecek mi

diğer rezalet ;

1) atakan hastanedeyken survıvor mı izledi

2) kendisine serum mu bağladınız wi-fi mi bağladınız

3) atakan ve ibrahimin boks hocaları bunlar birbirini kötüleyince size yakışmıyor bu konuşmalar diye instagrama yazmıştı, atakan bu siteme cevap verdi

4) atakan nerden gördü de buna cevap veriyor

5) atakan damlanın kendini smste geçtiğini öğrenmiş gelir gelmez gönüllülere övgüler dizmeye başladı daha önce olmadı böyle bir şey

6) sakatlık geçirip yakınlarından bilgi aldıysa diskalifiye olması gerekir, acunmedya telefonunu eline verdiyse haksızlıkta zirve yapmıştır

başka bir rezalet, daha çok çifte standart;

1) geçen yıl anıl 1 ay boyunca sakattı bireysel dokunulmazlıklarda oynamadı ama hiçbir zaman dokunulmaz olmadı atakan sadece bir hafta ama hemen dokunulmaz oldu, bu alenen adam kayırmadır. ayrıcalıktır.