41 plaka ve tuğralı doblo kombosu önümüzdeki 1 haftayı hastanede geçirmemi sağladığı için benim için bankodur. listelerin başıdır. kaldı ki hali hazırda kendilerine zaten trafikte özen gösterip uzak durmaya çalışırdım ama yetmiyor. en az iki şerit mesafe bırakılması gerekiyormuş. işin adli boyutunun biraz daha netleşmesiyle detayları verebilir olacağım.
Sık geçen başlıklar
theli 5
ekşi profilidaha önce ensar vakfı - turkcell boykotuna katılacağını belirtip, salla kazan başlığında kaç dk konuşma kazandığını yazan yazarları tek tek tespit edip ifşa etmiştim.
hazırlıklarımı tamamladım ve boykotun yine denetim ayağında sizlerleyim.
yarın "biberli pınar beyaz çıkmış beyler çok şahane" yazdığınız anda... dı dııınnn!! ensenizdeyim develer!
hazırlıklarımı tamamladım ve boykotun yine denetim ayağında sizlerleyim.
yarın "biberli pınar beyaz çıkmış beyler çok şahane" yazdığınız anda... dı dııınnn!! ensenizdeyim develer!
konuyu gündemde tutan aslında kemalistler değil, sözlükte de bol bulunan bir takım babadan oğula nesil orospu çocukları.
bakandan "siz yediğiniz bombalara bakın, bağını sormayın" anlamında bir açıklama.