Sık geçen başlıklar
41 plaka ve tuğralı doblo kombosu önümüzdeki 1 haftayı hastanede geçirmemi sağladığı için benim için bankodur. listelerin başıdır. kaldı ki hali hazırda kendilerine zaten trafikte özen gösterip uzak durmaya çalışırdım ama yetmiyor. en az iki şerit mesafe bırakılması gerekiyormuş. işin adli boyutunun biraz daha netleşmesiyle detayları verebilir olacağım.
daha önce ensar vakfı - turkcell boykotuna katılacağını belirtip, salla kazan başlığında kaç dk konuşma kazandığını yazan yazarları tek tek tespit edip ifşa etmiştim.

hazırlıklarımı tamamladım ve boykotun yine denetim ayağında sizlerleyim.

yarın "biberli pınar beyaz çıkmış beyler çok şahane" yazdığınız anda... dı dııınnn!! ensenizdeyim develer!