Sık geçen başlıklar

laleler beyaz 3

ekşi profili
bundan yıllar yıllar önce, yaşım henüz 17yken bir erkek arkadaşım vardı. kendisi son yüzyılın en maço ve kıskanç erkeğiydi.

bir gün gittiğimiz bir kafede garsondan su istemek hatasına düştüm. istemez olaydım. garson da görevi gereği suyumu getirip, bardağa doldurdu masada. o gün yaşadığım rezilliği hayatım boyunca unutamam. hem garsonu hem beni öyle bir azarladı, öyle bir olay çıkardı ki uzun bir süre gerçekten garsonlarla muhatap olmamam gerektiğine inandım. yaşım da küçük tabii. sonra bir aydınlanma yaşadım. noluyoruz dedim. o zamandan beri bu olay bende takıntı oldu. gittiğim her yerde mutlaka ama mutlaka kendi siparişimi kendim vermeye özen gösteriyorum. hatta illa ben sipariş vermek için sorun çıkarıyorum bazen.

yapmayın böyle şeyler. kimse kimsenin sahibi değil, olamaz. bu kadar baskın olmaya çalışmayın.