Sık geçen başlıklar

zanozan 4

ekşi profili
"ataç kutusu nedir oğlim!" şeklinde tepki verdiğim ürün. ulan zaten ataçlar kutuda satılmıyor mu? ondan çıkartıp neden buna aktarayım. hem de 781 tl'ye.

bence beymen sadece ekşi sözlükte başlık açılsın diye böyle ürünler satıyor olabilir.
futbolculuğunu bilmem ama kendisinde tam bir matematiğe kafası basan fen lisesini kazanamayıp anadolu lisesi okuyan bir tip var. her an "mat2'den kaç net yaptın kanka" diyecek gibi bakıyor.

edit: şunu da iliştireyim madem (bkz: volkan babacan/@zanozan)