Sık geçen başlıklar

ya birak ya 5

ekşi profili
yediği dayaktan sonra nasıl korktuysa tecavüzcüleri koruyacak seviyeye inmiş. allah düşürmesin.

https://twitter.com/…gmur/status/710044418515066880

sunduğu tarafsız bölge'de konu tartışılsa şöyle olurdu herhalde;

- ne yani sadece 45 çocuğa tecavüz edildi diye koskoca ensar vakfı'nı kapatalım mı?
- ahmet bey tecavüze uğrayan çocuklardan biri sizin çocuğunuz olsaydı ne yapardınız?
- şimdi efendim benim çocuğum yok fakat kedime tecavüz etselerdi hoş karşılamazdım.
- evet tecavüz nahoş bir durum haklısınız.
- peki çocukla kediye tecavüz etmek arasındaki farkı nasıl yorumluyorsunuz? önce sizden başlayalım selçuk bey.
- şimdi efendim kediler teca....
.
.
.
bu seviyede tartışma 3 saat falan sürerdi.
maçın yorumcusu serdar apaydın, obradovic göreve geldikten sonra kulüpten gönderilmenin kuyruk acısı sebebiyle fenerbahçe aleyhine yorumlar yapıyor. ve bunu neden yaptığını kimsenin farketmeyeceğini sanıyor. üzgünüz serdar apaydın farkındayız. keep calm and get over it.