karşıyaka taraftarının tezahüratı 10 dakikadır sürüyor. gözünü sevdiğim izmir'i be.
"10 sene üst üste iktidar oldun
memleketin amına koydun
siktir ol git
siktir ol git
siktir ol git
recep tayyip..."
Sık geçen başlıklar
ya birak ya 5
ekşi profili
yediği dayaktan sonra nasıl korktuysa tecavüzcüleri koruyacak seviyeye inmiş. allah düşürmesin.
https://twitter.com/…gmur/status/710044418515066880
sunduğu tarafsız bölge'de konu tartışılsa şöyle olurdu herhalde;
- ne yani sadece 45 çocuğa tecavüz edildi diye koskoca ensar vakfı'nı kapatalım mı?
- ahmet bey tecavüze uğrayan çocuklardan biri sizin çocuğunuz olsaydı ne yapardınız?
- şimdi efendim benim çocuğum yok fakat kedime tecavüz etselerdi hoş karşılamazdım.
- evet tecavüz nahoş bir durum haklısınız.
- peki çocukla kediye tecavüz etmek arasındaki farkı nasıl yorumluyorsunuz? önce sizden başlayalım selçuk bey.
- şimdi efendim kediler teca....
.
.
.
bu seviyede tartışma 3 saat falan sürerdi.
https://twitter.com/…gmur/status/710044418515066880
sunduğu tarafsız bölge'de konu tartışılsa şöyle olurdu herhalde;
- ne yani sadece 45 çocuğa tecavüz edildi diye koskoca ensar vakfı'nı kapatalım mı?
- ahmet bey tecavüze uğrayan çocuklardan biri sizin çocuğunuz olsaydı ne yapardınız?
- şimdi efendim benim çocuğum yok fakat kedime tecavüz etselerdi hoş karşılamazdım.
- evet tecavüz nahoş bir durum haklısınız.
- peki çocukla kediye tecavüz etmek arasındaki farkı nasıl yorumluyorsunuz? önce sizden başlayalım selçuk bey.
- şimdi efendim kediler teca....
.
.
.
bu seviyede tartışma 3 saat falan sürerdi.
1 kasım 2015 genel seçimlerinde akp'ye oy veren "insan" sayısı.
katliamların gizli, sinsi ve vicdansız kahramanları.
http://i.hizliresim.com/e8rzyz.png
https://tr.wikipedia.org/…5_türkiye_genel_seçimleri
katliamların gizli, sinsi ve vicdansız kahramanları.
http://i.hizliresim.com/e8rzyz.png
https://tr.wikipedia.org/…5_türkiye_genel_seçimleri
avrupa kupalarına katılma yolunda çok kritik bir maç. başakşehir kazanırsa avrupa'ya gidiyor. kaybederse yine gidiyor. öbürünü almıyorlar.
maçın yorumcusu serdar apaydın, obradovic göreve geldikten sonra kulüpten gönderilmenin kuyruk acısı sebebiyle fenerbahçe aleyhine yorumlar yapıyor. ve bunu neden yaptığını kimsenin farketmeyeceğini sanıyor. üzgünüz serdar apaydın farkındayız. keep calm and get over it.