siz var ya asla dusman topraklarina dusmemesi gereken birer sikiş makinesisiniz.
Sık geçen başlıklar
wertigo 7
ekşi profiliaykut kocaman kendisi hakkinda; "eljif'in oynamasi için 2 seneye ihtiyaci var" diyordu. ayni eljif o aciklamadan 9 ay sonra 18 m euroya napoli'ye transfer oldu. bu aşşalik adamin merih demiral'i da hic bir zaman 90 dk izlemedigine ve takima nasil monte ederim demedigine o kadar eminim ki. merih'i oynatmak yerine yillik 3.5 m euro maas alan 33 yasindaki srktel'le, sıkışmış kavanoz kapagini bile açamayacak olan neustader'i oynatti. bunlarin acisi burnundan fitil fitil gelir umarim. sen fenerbahce camiasinin aziz yildirim'la birlikte gordugu en kahpe adamsin.
saga, sola, geriye, rakibe hizmet dönemi bitti.
amina kodumun misiroglu'su bu gunleri goremeden öldü gitti.
bugun benim hayatimin en guzel gunuydu. guzeller guzeli kizim dunyaya geldi.
ulan aykut bari 23 nisan hatrina valbuena'yi oynatsaydin.
bileklik kampanyası baya işe yaramış cimboma takan takana amk xd