Sık geçen başlıklar

oguzhanb 2

ekşi profili
vira grubunun cagrisi uzerine tesislerin onune bende gittim. ortamda 4 saat kadar kaldim. gordugum sey bu adam giderse sampiyonluk gider cigligi degildi oraya bende dahil hic kimse sampiyonlugumuzu engelleyemezsiniz diye gitmedi. 33 yasindayim 33 yildir sampiyon olamayan bir kulube gonul veriyorum. abi en guzel sampiyon olamamamizi ben bu adamla yasadim. olacaksak bu adamla sampiyon olalim amenna ama en guzel de bu adamla sampiyon olmamak guzel. duzgun. beyefendi. konusmasini bilen. bizden birisi lan iste. yazik.